lørdag 8. september 2012

HaPå Ananas

Jeg har fått med meg at HaPå med ananassmak er tilbake etter en facebook-aksjon. Jeg er vitterlig gammel nok til å huske dette pålegget, men jeg er ikke kar om å huske hvorvidt jeg smakte det noen gang. Vanlig HaPå derimot, hender det at jeg kjøper fortsatt, for det er godt.

Vel,  jeg kjøpte et glass med ananasutgaven i går og gikk igang med prøvesmaking av dette visstnok fantastisk gode pålegget.



Ubehaget startet da jeg skrudde av lokket på glasset, for det var en sur eim som slo mot meg. Men jeg
smurte på ei skive og tok en bit. Godt? Nei, det synes jeg ikke  det var. Det smakte heller ikke vondt, og brødskiva fikk jeg i meg. Men smaken var litt sånn ubehagelig, og konsistensen gjorde ikke smaken mer behagelig. Ananassmaken fant jeg ikke i det hele tatt.

Totalslakt av dette pålegget synes du? Ja, det er nok det. Og med rette synes jeg.
Dette tipper jeg ikke blir særlig lenge i butikkene, og jeg kommer ikke til å kjøpe det igjen. 

1 kommentar:

  1. jeg tilhører heller ikke denne generasjonen som har barndomsminner med hapå ananas!
    Og jeg fant hapå ananas, bortsett fra ananas smaken, klin likt honning!
    Men jeg har prøvd å skrive en produkt anmeldelse om det. Om du har lyst å kommentere, er du velkommen.
    http://www.supermarket.no/blogg/hapa-ananas/
    Mvh

    SvarSlett